Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

APA navrhpcb@gmail.com
Středa Srpen 5 02:36:18 CEST 2009

Dovolim si mirnou parafrazi - uz nasi predkove rikali vseho s mirou.
Zivocich bez napeti (stresu) pojde myslim jeste drive, obcasny stres
je imo potrebny, perm. stress je pak deprese a to ma stejne nasledky.

Pokud za poslednich 50 let se zmenil svet vice jak za predchozich X
tisic anebo milionu (?) let (to je z obdobnych zdroju, tusim film
Earth?), tak vlivy pusobici na bytosti mozna nebudou uplne zverejneny.