Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

APA navrhpcb@gmail.com
Úterý Srpen 4 22:57:52 CEST 2009

> Urychlení reakcí mikrovlnami JPP zpráva není, používá se to v chemickém
> průmyslu.
>
> Feromagnetický hrnec funguje jako stínění. Pole o kmitočtech v řádu desítek

To znamena, ze lepe mit na hrnci poklici anebo je to jedno ze do hrnce
koukam z 10cm, co se tam deje??

> kHz takovým malým rozměrům nijak nevadí. Jízlivý můžete být když víte, že
> víte, ale ne když si jen myslíte, že víte.

Pozor, ja nic o JPP nepsal.

Udelejte mi v tom nekdo jasno, anebo muzete s jistotou vyloucit, ze

a) mikrovlnky a potraviny ohrivane v nich
 (pisi o ohrevu, protoze varit v mikrovlnkach se nedoporucuje)
b) mobilni telefony a jejich caste pouzivani (nekolik hodin denne) blizko hlavy
c) solárka
d) radary a TV/Radio vysilace s velkym vykonem blizko lidskych obydli
e) geopatogenni a patogenni zony nachazejici se pobliz obydli

mohou za urcitych okolnosti negativne ovlivnit lidsky organismus? :-D