svf player

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Úterý Srpen 4 20:43:44 CEST 2009

Konečně jsem dokončil vlastní svf player, takže kdo by měl zájem je to
na www.volny.cz/mrazik/jtag/index.html . Je to jen pro Linux, Windows
nemám, takže smůla. Potřeboval jsem něco takového pro jeden projekt, kde
zařízení komunikuje po USB s PC a obsahuje FPGA Xilinx - tedy je třeba
ho inicializovat - chtěl jsem ušetřit konfigurační paměť. Nakonec z toho
vznikl celý svf player, podporující paralelní kabel „Parallel Cable III“
od Xilinx (resp. PK-Design), USB<->JTAG+ od Kramara a můj bazmek s ARM.
Teď už alespoň vím jak jtag pracuje, předtím to byla pro mne černá
magie.
  Tento "odpad" vývoje něčeho jiného dávám k dispozici pod GPL.
Mrazík