celoelektricky sporak ... Re: Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

APA navrhpcb@gmail.com
Úterý Srpen 4 19:11:48 CEST 2009

http://www.bilezbozi.cz/elektricke-sporaky/amica/

Mrknete trerba na tu prvni a ma psano:

Maximální příkon 9600 W
Napětí 400 V, predpokladam ale, ze to pujde nejak zapojit na 230V ???

Jinak prosim o odkaz na sporak s indukcni plotnou, klidne by stacily 2
- 3 plotny, nemusi byt 4, kdysi jste tu psali, ze existuji.

A kde sezenu Amica navod to nevim... Web dovozce je pul roku v rek. a
polaci ani voltaz v kat. neuvadeji... Nemate to chlapi nekdo doma,
nezapojovali jste to?

Co se tyka predratovani tak listy to bych opravdu nerad musely by jit
tak nekde u stropu.

K dispozici pro celou kuchyn je jen (1x16A a stare hlinikove draty,
takze do 4000 W by jistic mohl chvilkove drzet)

Kdyz jsem onehdy zkousel v troube GRILL (asi nejvyssi prikon na stare
troube), mikrovlnku, lednicku, varnou konvici dohromady, tak jistic
nevyletel. Hold nemohu zapnout 4 plotny a troubu na plno to je asi
jasny. Prinejhorsim mohu dotahnout z druhe vetve (mam jen 2 vetve na
zasuvky v bytu) po zemi prodluzkou z obyvaku 1x16A (na to by mohl
stacit 2x 1.5mm vodic vidim to tak na 12 metru ?, co myslite?)