Oprava pracky electrolux EWT 1015

Dodo Jozef_Racek@tempest.sk
Úterý Srpen 4 17:31:55 CEST 2009

Neviem, co si predstavujete pod "vydloubat".

Jazyckovy kontakt je zaliaty  skle a trcia z neho 2 vodice. ( to asi
dlabat nepojde )
Jazyckovy kontakt s vyvodmi je ohnuty do tvaru "S", pricom stredna cast
"S" je
ta sklenena cast a vyvody su tie zahnute casti.
Jazyckovy kontakt je v tom module _vlozeny_
Drzia ho tam pruzinky, ktore zaroven tvoria kontakty na fastony - vyvody
modulu.
Ked ten modul rozoberiete ( asi 6 plastovych zapadiek ), tak ten
jazyckovy kontakt vypadne aj
s tymi pruzinkami.

Vymena spociva v ohnuti noveho jazyckoveho kontaktu ( teda jeho vyvodov)
do tvaru "S"
a zalozenie na prislusne miesto a pritlacenie pruzinkami, zaroven so
zaklapnutim krytu plastovymi zaklapkami.

Dodo