TESCO DVD 1030 - oprava?

Dalibor Smolík dali2@mikrozone.sk
Úterý Srpen 4 16:15:03 CEST 2009

Zdravím všetkých,
vlastním subj. a podľa všetkého odišla optika, už ani nedokáže
zdetekovať vložené DVD, stále hlási NO DISC, občas sa chytí originálny
DVD disk, DVD+R už vôbec nechytá. Viem, že je to lacný krám (dal som za
neho vlani v obchode 395,- Sk), ale je mi ho ľúto len tak vyhodiť - dala
by sa mechanika nahradiť klasickou PC DVD-R mechanikou aj za cenu toho,
že sa perhrávač vykuchá z pôvodnej krabice? Neskúšal to už náhodou
niekto, nech neobjavujem zbytočne teplú vodu? A vopred podotýkam, že uja
Googgla som sa pýtal, ale ani on mi nepomohol...

Dali