Adsorbce uvC ve vode

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Úterý Srpen 4 08:18:14 CEST 2009

Dík za nabídky.
S tím hranolem nevím, měřené záření bude rozptýlené, za štěrbinou a
kolimátorem ho už bude málo.
Uvažuji k odfiltrování měkkého záření využít fotoefekt na wolframu? Nebo
měřit ionizaci vzduchu? Zatím neověřené nápady.
Na té fotodiodě jsem mínil sklíčko rozbít, ale zapůjčení fotonky bych uvítal
Lubor