Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

Martin Záruba swz@volny.cz
Úterý Srpen 4 08:06:14 CEST 2009

Velmi zvazujte, zda to opravdu chcete. S mirnym problemem se mi jej nakonec
podarilo vratit. Nejde o znacku, fungoval obvykle. Ale panve, ktere mame
nebyly pouzitelne zadne, nerezove hrnce take ne. Fungoval pouze jeden stary,
mirne otriskany smaltovany kastrol. Vetsina obvykleho nadobi neni magneticka
a tudiz je nepouzitelna. Zkontrolujte si nejprve magnetem, zda na tom vubec
budete mit v cem varit.
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "APA" <navrhpcb@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 04, 2009 4:48 AM
Subject: Re: Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

Zdravim, nejak jsem to v Lindlu nevidel, ale nasel jsem:

IndukcniVaric.cz

to je pravy indukcni varic 2000W za 999 Kc? Vypada fakt suprove,
akorat ve skutecnosti ma vysku ne 5mm (jak se zda z fotky :-), ale
aspon 50mm

Je funkcni rozdil mezi timto a deskou za 12000 Kc (mimo poctu ploten,
pripadne zpracovani)?

Co si myslite o indukcnich varicich a linknul byste nekdo INDUKCNI
SPORAK (pro jednu fazi 230V)?

Diky.

2008/12/19 Soltisik Miroslav <Miroslav.Soltisik@t-mobile.sk>:

> Doporucujem kupit si v lidli (alebo v tomto type obchodov) indukcnu
jednoplatnicku (cena okolo 2000 Sk).

> Vela veci pochopite z prvej ruky.
> Len pozor na hlavu, lebo budete nou krutit zlava-doprava a naopak, nebude
to velmi sediet s urban legend o indukciach :-).