celoelektricky sporak ... Re: Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Srpen 4 06:50:57 CEST 2009

2009/8/4 APA <navrhpcb@gmail.com>:
> Líbila se mi Amica, ale podle Mall.cz dělá jen 400V verze? Když jsem
> si zadal filtr na 230V, vyjely jen Mora.

Zkusil bych sehnat manuál ke konkrétnímu sporáku, třeba se nechá
zapojit i na jednu fázi.

> Jo a jakej průřez hliníku musí být pro příkon takového sporáku? Max
> jsem viděl asi 95000W, počítal to někdo? Abychom nevyhořeli.

95 kW? Není tam o nulu víc? Na hliníku se dá IMHO vyhořet ne kvůli
slabšímu průřezu, ale kvůli tomu, že to někde jiskří nebo že jsou
někde přechoďáky.

P.K.