celoelektricky sporak ... Re: Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

APA navrhpcb@gmail.com
Úterý Srpen 4 04:53:53 CEST 2009

Pánové, mám trochu problém vybrat vhodný sporák:

Celoel. sporák š.50cm
Sklokeram. nebo indukční deska
Napětí 230 V (ne 400V !!!)

En. třída "A" - není podmínkou
hlídání přehřátí anebo načasované vyp. plot. - není podmínkou (občas
jsem zapomněl něco vypnout na plynu a pak byl hrnec na uhel, našt. nic
se nestalo), tohle asi bude umět jen indukční mašinka?

Líbila se mi Amica, ale podle Mall.cz dělá jen 400V verze? Když jsem
si zadal filtr na 230V, vyjely jen Mora.

Problém je, že napětí se skoro nikde neuvádí.

Jo a jakej průřez hliníku musí být pro příkon takového sporáku? Max
jsem viděl asi 95000W, počítal to někdo? Abychom nevyhořeli.