SAMSUNG ML-1640 na plosnaky

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Srpen 3 21:59:39 CEST 2009

 3.8.2009, 21:53:08

Papir je rozmerovne dost malo stabilni, hodne pracuje se zmenou vlkosti.
Pro specialni aplikace kde je rozmerova stabilita podminkou se pouziva
specialni papir na polyesterove podlozce. Je to drahe jak prase a na
PCB asi stejne k nicemu.
Pokud si uvedomite jaky tepelny sok prodela papir pri pruchodu
zapekacim valcem, je tech 0,1mm na 10cm, tedy 1 promile vlastne krasna
hodnota.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz