výpočet indukčnosti toroidní vzduchové cívky

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Srpen 3 20:27:55 CEST 2009

Už jsem to našel.
píše se tu
L = (u0 * N^2 * h * ln(b/a)) / 2 * pi
b vnější průměr, a vnitřní průměr, h výška

A teď si pro příště pamatovat, kde v archivu konference to je :-)

Když jsem do toho dal maximální rozměry co si mohu dovolit, vyšel mi pro tu
moji indukčnost počet závitů 2,61 což mě celkem překvapilo, aby cívka byla s
rozumným počtem závitů, budu ji muset zmenšit - to se mi ještě nestalo.

Jakub