SAMSUNG ML-1640 na plosnaky

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Srpen 3 19:28:09 CEST 2009

On Mon, 3 Aug 2009, Pavel wrote:

> vyvojku si kupte v GM a expozicni cas vyzkousejte prouzkovou metodou jako u
> filmu
> zakryjete celou desku pauzakem, a cast navic necim nepruhlednym.
> desku exponujte nejakym casem, pak zakryti posunte, opet expozice a tak
> dokola nez projdete celou zkusebni desku.
> ziskate tak x prouzku s ruznym casem a vyberete nejlepsi.
> jaky pouzit cas ale nevim svitim doma horskym sluncem sirius pres folii cca
> minutu.

Dneska uz jsem to trefil. Zkratil jsem cas sviceni z 5min na 4min a rachal
jsem to v NaOH ponekud mene. Na leptani jsem dal vic peroxidu a kyseliny
oproti vcerejsku takze misto pul hodiny to penilo ca 3 minuty a bylo to
vyleptane. Je treba tu desku vytahnout z NaOH kdyz se prestane uvolnovat
ta fialova barva z desky (cca 90 sec). Ja predtim cekal jestli se neuvolni
i ten tmavsi odstin ktery po sobe zanechal pauzak a to byla asi ta chyba.