SAMSUNG ML-1640 na plosnaky

Pavel hw@itherm.cz
Pondělí Srpen 3 18:54:31 CEST 2009

vyvojku si kupte v GM a expozicni cas vyzkousejte prouzkovou metodou jako u
filmu
zakryjete celou desku pauzakem, a cast navic necim nepruhlednym.
desku exponujte nejakym casem, pak zakryti posunte, opet expozice a tak
dokola nez projdete celou zkusebni desku.
ziskate tak x prouzku s ruznym casem a vyberete nejlepsi.
jaky pouzit cas ale nevim svitim doma horskym sluncem sirius pres folii cca
minutu.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek@jcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, August 03, 2009 9:18 AM
Subject: RE: SAMSUNG ML-1640 na plosnaky

On Mon, 3 Aug 2009, Kručinský Ladislav wrote:

> Přátelé, přátelé.
> Používá tady někdo kromě mne ještě taky pauzák ??? ;-)

Ja . Vytisknou laserovkou na pauzak , postrikam sprejem Abezeta BC aby
to pekne zcernalo. Jen ten zbytek procesu mi nejak nejde. Vcera jsem
po roce neco zkousel a bud jsem to preexponoval nebo jsem namichal moc
silnou vyvojku, zkratka slezlo to skoro vsechno...

Asi otestuju jeste ty folie do laserovky, ale mam o ni trochu obavu.
A zase to nazehlovani...