Ochrana proti prepolovani vstupu zdroje?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Srpen 3 12:45:14 CEST 2009

Nojo, jenže tam neni jen step-down, ale i ten MOSFET spínač atd.

Osobně mi připadá ulítlý mít zařízení s napájením 12V a s žádnou
rezervou - i pokles o 0,3V vadí?

Dioda je nejjednodušší a zřejmě i nejspolehlivější. Ta FET dioda už je
poměrně složitej obvod (víc součástek = víc možností poruchy).

P.K.