mereni/predpoved nebezpeci prepeti/blesku ??

k.novo k.novo@seznam.cz
Pondělí Srpen 3 11:36:52 CEST 2009

http://www.lphard.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=93
Mozna misto baterky DC/DC, ale pri ceme menice cca 140Kc se to snad ani nevyplati, teda pokud tam ma baterka sanci vydrzet radove roky

KN

dobry den.
protoze ja prepetovkam neverim(kdyz to praskne je proste konec), tak
pokazdy, pokud tedy jsem doma, pri
bource odpojim obe nase pc + NAS server rucne od vseho. jinak je
zapojeny
vsechnio pres UPS s ochranou. lze nejak zmerit ocekavany prusvih ve
vzduchu ??
jako kdyby se mi odpojovani podarilo nejak z automatizovat, tak na co by
ten
inteligentni odpojivac mel reagovat. zahrmeni, nejaka statika ve vzduchu
atd.
predem diky za info, pokud tohle vubec resit jde .
tomik.