Ochrana proti prepolovani vstupu zdroje?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Srpen 3 10:41:14 CEST 2009

LM317 je do 1,5A, to je při 0,7V na diodě cca 1W, 1N4007 je ale jen do
1A, to by se musely dát dvě paralelně nebo jiná dioda.

Já bych tam dal dvě diody, třeba i schotky (na ní bude ztráta cca
0,5W) , jednu do série, za ní druhou paralelně v závěrnym směru
(zvlášť ta schotky dioda bude něco málo proupouštět i v závěrnym
směru, tak aby se napětí do zařízení omezilo, navíc dioda může někdy
shořet tak, že se chová jako drát).

To relátko by nemuselo snášet spínání ss proudu do kapacity 4700uF a
topit bude taky.

Pavel Kadečka.