Databaze kontaktu

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Srpen 3 10:20:06 CEST 2009

Zdravim, nechci prilevat ohen k vseobecne paranoje (tedy vlastne chci
:-). Ale na sto procent vim, ze existuji zarizeni, ktera lze umistit
na paterni linky internetu  a ty pak monitoruji statistiky veskere
probihajici komunikace (to jest kdo poslal, komu poslal, kolik dat
poslal, atd... ) Pomoci techto zarizeni neni problem identifikovat
zdroj spamu i to komu co a jak casto slo a v pripade zajmu i to,
jestli na ten spam dotycny reagoval. V soucastne dobe se to, alespon
pokud vim, pouziva k detekci viru a spamerskych botu.

Honza