Re: Ochrana proti prepolovani vstupu zdroje?

Jan Hovorka OK1CJH@seznam.cz
Pondělí Srpen 3 09:45:45 CEST 2009

Ahoj

Řešil jsem něco podobného. Nakonec klasika, relátko a s cívkou v sérii dioda. Pokud tam je přivedeno naptí se správnou polaritou, tak sepne relé a pustí napětí dál do zařízeni.

Honza, OK1CJH