Par dotazu k Altium Designeru

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Pondělí Srpen 3 07:45:34 CEST 2009

Ked sa tu tak pekne rozprudila diskusia o tom ako je AD na piiiiip,
mozno by nebolo od veci zlatat nejaky demarš a posalt ho na nejakemu PR
oddeleniu v Altiume. Nemyslim ze zmenia svoj produkt, ked budeme mat
stastie tak aspon odpisu, ze zlepsovat dokonale nejde, ale budeme mat
dobry pocit ze sme sa o nieco pokusili. Osobne anglictinou nevladnem v
takom rozsahu aby som bol schopny s minimom chyb skoncipovat podobny
mail, takze stylizacie by sa musel chytit nejaky dobrovolnik.

Moje pripomienky:
- chybajuca funkcia DRAG Selected objects
- nahodne fungujuca funkcia Find Simillar objects - nefunguje pri vybere
podla ciselneho parametra, napr priemeru padu. Ma suvislost s prepnutim
zobrazovanych jednotiek na mm
- nemoznost jednoducheho ulozenia a vyvolania nadstavenia tlac vystupov.
Naslo by sa toho viac, ale toto su take naj co s...u mna.