Prepetova ochrana?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Srpen 3 00:49:18 CEST 2009

Civky primaru a sekundaru jsou samostatne a jadro trafa je uzemnene. I
kdyby byla kapacita mezi P a S tak kdyz prijde "prepeti" ( rozumne,
nebavime se o primem zasahu do nastresaku v dome)  dostane se maximalne
k jadru trafa ( plechy)
Vsechny veci za trafem  jsou pripojeny pouze 2 vodici bez ochranne 0.  (
i kvuli brumu....)  Ethernet  GE opticky , vsechna dalsi zarizeni (
tiskarna , scanner a repro ) uz nikam dal nepripojovany a tvori
"uzavreny" celek.
Uz 3 roky naprosto bez problemu a treba po poslednim zasahu do baraku
vedle je moje PC v pohode. V okoli to odnesly i TV, PC nepocitane a to
byla vetsina pouze ve stdby.