SAMSUNG ML-1640 na plosnaky

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Neděle Srpen 2 20:21:30 CEST 2009

Moment, asi jsme si nerozuměli. Já natisknu motiv, potištěnou část fólie
odstřihnu. Na zbytek fólie vytisku další motiv, odstřihnu a tak
pokračuju až už není co odstřihovat. Nemyslel jsem to tak, že bych
vytištěný motiv znovu protáhl tiskárnou. "Kouzelná" tiskárna je HPLJ1200
a "kouzelná" fólie nejlevnější fólie asi od firmy ACCO - nejaké označení
té fólie jsem nenašel je tam jen jakési číslo 336 33740.

    Martin.