Oprava pracky electrolux EWT 1015

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Srpen 2 18:29:35 CEST 2009

2009/8/2 Pavel Kadečka <pavel.kadecka@gmail.com>:

> No je fakt, že když strčim do tý mezery správnej šroubovák, jazýček se
> rozpojí, takže to možná má fungovat obráceně - tj. jazýček je seplej
> furt a při průchodu toho plechu mezerou má rozepnout.

No tak samozřejmě se to chová obráceně než jsem myslel, píše to i
kolega Jozef Racek (vlákna "pracka elektrolux" a "pracka - snimace").
Když je železo v mezeře, kontakt rozepne. A jazýček se dá odmagnetovat
pomocí trafopájky, protahal jsem ho důkladně skrz očko. Pračka teď
pere, tak uvidíme jak dlouho to vydrží.

Jinak se závadou se nechalo prát jen na program "ruční praní". A
snímač samotnej se z tý pračky vyndává pěkně blbě, páč je pod tím
hnacím kolem, musí se z něj sundat kryt kontaktů, jinak se neprotáhne
mezi kolem a bubnem. Po sundání krytu (jsou tam plastový západky) se
ty kontakty můžou vysypat, vypadnou dvě pružinky a může vypadnout i
vlastní jazýček, tak kdybyste to někdo dělal, tak si dejte bacha, kam
se to zakutálí.

Pavel Kadečka.