SAMSUNG ML-1640 na plosnaky

jirilinhart@post.cz jirilinhart@post.cz
Neděle Srpen 2 14:40:48 CEST 2009

Nedelame DPS ve velkym (skolni ucely) a tak jsme odykouseli ruzne
technologie i takove ktere byli jenom zkusebni.
1. Kresleni rucne (pro dnesni dobu nepouzitelne)
----------------------------
2. Foto cesta -  fotocitlivy material :
    a. problem s nanasemim materialu (kopeny desky drahe). Nejhorsi vysledky
byli se stetcem a fotocitlivy material nejlepsi sprej
    b. folie, nekolik variant pauzaku, nastikaneho pauzaku, folie pro meotar
(nejlepsi vysledek dat dvakrat). Samozdrejme film se nicim nahradit neda,
ale nechejte si delat A4 pro maly DPS a jeste pro to nekam jezdete
    c. Problem s delkou a intenzitou osvetleni. Osvetlovaci bedynka z GES se
vubec neosvetcila, svitili jsme udelanou bednou se dvema vybojkama a clonou
----------------------------
3. CNC frezka - problem je ne s datama (vystup s EAGLe neni problem), ale s
tim ze frezku kterou jsme pouzili na zkouseni nemela ty parametry ktere jsme
potrebovali (otacky pro grezku, frezka byl jen upraveny vrtak), z principu
to slo ale rychlost nic moc. Videl jsem delany DPS touto technologii a byl i
pro SMD bez problemu pouzitelny, ale jeho tvorba je spis otazka hodin.
----------------------------
4. Nazehlovani pomci zehlicky - tiskarny laser
    a. folie bila z GES (cca 20,- Kc/A4) - pouze do HP 5L s originalnim
tonerem. Jine tiskarny nedokazou zapect toner - Kvalite O.K.
    b. folie modra z GES (cca 80,- Kc/A4) - vsechny laser tiskarny i kopirky
bez problemu - Kvalite O.K.
    c. potistene stare katalogove listy hladke, leskle (stary katalog GES i
GM) - problem s prohratim a s odmocenim papiru ve vode - Kvalite O.K. trochu
horsi kvalita reprodukce problem s odmocenim (cca 20min)
    d. klasicky papir do tiskarny - problem s odmocenim papiru ve vode -
Kvalite O.K. trochu horsi kvalita reprodukce problem s odmocenim (cca 15min)
    e. barevne papiry s nanesenym vodovym lepidlem (cca 20,- Kc/8xA4) -
tiskne se na lepidlo nazehli a potom se to necha cca 5 min odmocit ve vode a
papir povoli a na DPS zustane motiv - Kvalita srovnatelna s folii z GESu
odkaz na inspiraci - http://www.stepa.cz/katalog/slozky/vyroba_dps.pdf. Teto
technologii se podle mne pro malovyrobu nic nevyrovna. Cena 2.50Kc za A4
materialu, ryclost odmoceni 5min, kvalita, pouzitelnost pro jakoukoliv laser
tiskarnu

JL