Poskozena akumulatorova baterie

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Čtvrtek Duben 30 15:32:53 CEST 2009

Hezke odpoledne,

    jenze teto jsou asi tak tri roky. Kazdopadne je v cudu, jenze ne
sama. Udelali jsme pokus a dali misto ni jinou, take trvale
provozovanou, ale v jinem okruhu. No a ukazalo se, ze je jeste horsi,
takze se nebude kupovat jedna baterie, ale rovnou dve. Ci spise ctyri,
protoze kazda baterie je 24V. Ta "nova" totiz po odpojeni dobijece
prakticky ihned zkolabuje. Z 27V na 17V za 20 sekund.

    Byla jsem jen zvedava, jestli ji lze nejak pomoci, ale je videt, ze
asi nikoli. Tedka jde o to, jestli budou koruny, jenze je to de fakto
nehodova udalost a tak by to melo jit bez potizi.

    Dekuji za vsechny rady a informace :-)

					Saša K. Svobodová