OT Vyjimecna prilezitost k odhlaseni TV:-)

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Čtvrtek Duben 30 13:26:15 CEST 2009

No, obecně vzato, kdyby došlo na právní postih, musí žalující strana
dokázat, že žalovaná strana má "Zařízení technicky způsobilé k  individuálně
volitelné reprodukci televizního vysílání". K obhajobě by mělo stačit
přinést předmětnou TV do soudní síně, připojit anténu, zapnout a ukázat, že
po proladění celého rozsahu není na obrazovce reprodukován TV signál. Potom
ještě může do stejné antény zapojit digitální TV a ukázat, že nepodvádí a
tato TV opravdu reprodukuje.

Mě je to naštěstí jedno, TV prostě rozeberu, už mám zálusk na VN trafo:-)

Ovšem velmi zajímavá otázka je, kam až může zajít tahle část zákona:
"Toto zařízení se považuje za televizní přijímač i v případě, že si jej
poplatník upraví k jinému účelu."

Je nutno platit i ze samotné bedny (po vyjmutí elektroniky i obrazovky),
když na ní člověk sedí, nebo ji použije jako reprobednu? Co když z té TV
udělám 3 různé věci (např. líska na dříví, ionizátor vzduchu a UHF
předzesilovač) a pak je dám třem různým lidem? - budou pak muset platit
všichni tři?

:-)

PH

From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>

Puvodni zprava ze dne 30.4.2009 od Jaroslav Buchta:

> Njn, ale az se nebude vysilat analog, tak zarizeni IMHO nebude
> zpusobile k individualne volitelne reprodukci....

Nejsem pravnik, ale podle me nemas pravdu. Fakt, ze se prestane
vysilat (i kdyby vybouchla cela Ceska televize), nemuze ovlivnit to,
ze televizni prijimac je zpusobily k reprodukci televizniho vysilani.