Nahrada 3,5 FDD

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Čtvrtek Duben 30 04:09:17 CEST 2009

Este raz vdaka. Mne sa to nedarilo najst.
Pekna masinka.

A k cene: Prijatelnost ceny neposuzduje ani vyrobca, ani ja. To posudi
spotrebitel, teda moj priatel. On sa rozhodne, aku cenu je ochotny
zaplatit, aby sa zbavil nepohodlnych diskiet. Jeho nezaujimaju
vyrobcove naklady na vyvoj. :-)
500 bolo vela. Uvidim, co povie na polovicu. V takuto nocnu hodinu sa
ho to nejdem pytat. :-)
IK