OT Vyjimecna prilezitost k odhlaseni TV:-)

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Duben 29 21:51:08 CEST 2009

Plati se za televizni pristroj, ze je v domacnosti , to co na nem bezi
je sumafuk.
Navic ted je to dane zakonem ze platit musi vsichni ;-) , aby se
predeslo spekulantum....(pokud mam spravne info)
LK