OT Vyjimecna prilezitost k odhlaseni TV:-)

Sudovec sudovec@seznam.cz
Středa Duben 29 21:48:42 CEST 2009

To je zajímavá myšlenka. A podle mně i naprosto správná. Jestliže jste v
oblasti, která je oficiálně pokryta analogovým signálem ze Žižkova a
nemáte přijímač pro příjem DVB-T, DVB-S, kabelovky a nebo IPTV, tak od
pátku by jste neměl platit. Stálo by to za dotaz u ČT.

	S.