problem s wifi

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Duben 29 13:42:06 CEST 2009

Vyzkousim, ale ted to nemam u sebe. Je to malej notes kamaradky v praci.
Mozna to pujde.
Problem je, ze o PC nic nevi a nenecha mne ani vypnout antivir atd... aby se
ji pry neco nesmazalo. No, je to proste tak a ja ji premlouvat prilis
nebudu, kdyz vidim, ze tudy cesta nevede, tak musi jit tam, kde to koupila.
Tam asi neco zaplati... ale...
Jindra Polivka

omlouvam se ,nesledoval jsem a muzu byt uplne mimo misu.
Vcera jsem zapasil s novym ACER .Prihlasil se k siti ,signal excelentni
ale prenesl jednu z 10-20 stranek .Jednou taky 10 minut nic
Po dvou hodinach preinstalovavani a nastavovani jsem ho vzteky malem
rozslapal.
Pak jsem v konfiguraci hardwaru nasel polozku usporny rezim
-maximum,normal,off  - nastaveny na normal .Po prepnuti do off se rozbehl
a vsechno funguje normalne.
   Fanda