nastaveni graficke karty S3 v MS DOS

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Duben 29 08:30:27 CEST 2009

Možná bude jednodušší sehnat jinou grafiku (třeba na aukru), bude to
stát pár korun a pokud to bude nějakej novější kousek, tak by moh
chodit líp sám o sobě nebo by k ní moh bejt sehnatelnej lepší SW pro
DOS. Nebo kupte rovnou celej počítač za pár korun.

Já bych taky něco vyhrabal, můžu vám nechat na pokusy ATI-264VT4 nebo
Cirrus Logic GD54M30 (ale k tý nemám plech). Ale obě budou asi ještě
starší než vaše S3 virge.

A myslim, že tady nejsem jedinej, kdo má doma ve skříni podobný vykopávky ;)

Pavel Kadečka.