MC6845

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Středa Duben 29 08:21:43 CEST 2009

Dakujem za odpovede, skusim inak:
Signal VSYNC mi bezi stale bez ohladu na pin RESET. HSYNC negeneruje, bez
ohladu na pin RESET (to iste signal Display Enable) Zatial by som chcel
vediet ci je tento stav OK. Nadradeny procesor samozrejme nie je pripojeny

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Rollfree" <rollfree@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 28, 2009 6:39 PM
Subject: Re: MC6845

MC6845 je jenom hromada citacu. Kdyz se spravne naprogramuje,
tak nic dalsiho nepotrebuje.
Pokud si dobre pamatuju, tak RESET byl "klasicky", tj. aktivni v L.
Takze bych hledal pripadne problem i nekde kolem a ne primo v 6845.

Jinak ty citace nehlidaji zadne mezni stavy, takze pri nespravnem
nasypani jejich obsahu klidne prestanou generovat sync-signaly
(pokud se zacatek sync nastavi az za max. stav citace).

rollfree

***********************************

Od: Juraj Michálek

Opravujem jednu videokartu s tymto obvodom. Je tu niekto kto by mi vedel
zodpovedat niekolko otazok ohladom jeho funkcie ? Z DS som nie vsetko
pochopil.
Jedna sa o samostatnu zobrazovaciu kartu, do ktorej idu z MCU (Z80) data.
Tato karta teraz lezi na stole, pripojena na napajanie a predmetny IO
generuje na pine 40 signal V SYNC. Na pine 39 by mal bezat signal H SYNC,
ale nie je tam nic (teda log 0), takisto podla casovacich diagramov ma byt
na pine 18 (Display Enable) signal - tak isto nic. Moja otazka teda znie, ci
na generovanie tychto signalov potrebuje nejake externe podnety (hodiny ma -
2MHz, reset je v L, ale jeho zmena na H nezmeni nic) alebo je obvod vadny.

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598