Poskozena akumulatorova baterie

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Úterý Duben 28 15:04:30 CEST 2009

Hezke odpoledne,

    tak jsem merila hustotu v bateriich a namerila jsem to, ze nektere
clanky maji 1,21 g/m3 a jine 1,28 g/m3 pricemz v papirech od vyrobce
(VARTA) se pise, ze to prvni je vybita clanek, a to druhe plne nabity
clanek. Zmerit napeti kazdeho clanku nejde, protoze to je cele zadelane.
Jinak vsechny clanky plynuji temer stejne a teplota baterie je tak kolem
35 az 40 °C vice urcite ne.

    Takze to vypada, ze muj prvotni odhad, ze je baterie v cudu byl
docela spravny. Ach jo.

					Saša K. Svobodová