OT: Memebranovy karburator
Lubor Otta
butan@geoinvest.cz
Úterý Duben 28 14:53:45 CEST 2009
Děkuji za obšírnou odpověd.
Jde o 2 takt u strunové sekačky. Tedy malý.
Skrcení provádí valec, s válcovou dírou uprostřed.
Při přidání plynu se díra natočí tak že je průchozí, a zároven se
válec vyšroubuje v matce o zlomek závitu. S válcem je spojen hrot
zasahující do trysky, ten se tedy vyšroubováním válce zvedne a trysku
otevře.
Membránou z názvu karburátoru myslím mechanizmus který nahrazuje plovák
bude asi proporcionální jen nevím odkud se bere referenční tlak, ten
zpropadený kanálek a kam vede. Jde o motor pracující v různých polohách.
A pak je tam ještě jedna membrána a to musí být pumpa. Na otřesy motoru
asi nejede, tak mě napadly ty pulsace v sání.
Kuličky jsou skutečně zátky, zminuji je proto že jsou nedemontovatelné
a nevidím zda pod nimi třeba není schovaný zpětný ventil a pod.
Rentgenovat a profukovat jsem to nechtěl,
to až se rozbije příště :-)
Lubor
Ing. K.Prokůpek napsal(a):
> Obrázek asi těžko říct, principů je hodně.
> Ještě pár otázek ... Motor má pohyblivou škrtící klapku? Kolika taktní
> je to motor ?
>
> Obvykle nejjednodušší karburátor je jen zůžení a tryska difuzéru paliva.
> U motorů se změnou výkonu je tam pohyblivá škrtící klapka. U ještě
> lepších motorů tam jsou pomocné trysky a třeba i pomocný difuzér. To vše
> za účelem snadnějšího startování, lepšího dávkování paliva a snaze po
> optimální směsi při různých výkonech.
>
> Ještě mně napadá, některé kuličky tam mohou být pouze jako zátky. Když
> se vyrábí odlitek karburátoru nebo bloku motorku, používají se jádra
> která se většinou někudy dostávají ven. A právě tyto tvory se zacpávají,
> třeba zalisovanou kuličkou.
>
> Co se týče membrány, nemusí nutně pracovat v pulsačním režimu. Domnívám
> se že může jít i o proporcionální funkci, obdobně jako některé
> regulátory tlaku.
>
> KPR
>
>
>
> Lubor Otta napsal(a):
>
>
>> Zdravím konféru.
>> O víkendu jsem rozebral subject od strunové sekačky která špatně
>> chytala. Vyčištění se povedlo, už chytá.
>> Mám ted, ale jiný problém, nepochopil jsem jak subject funguje.
>> Hliníková deska se spoustou kanálků na konci zaslepených kuličkami,
>> mebmrány hned 2, ta druhá asi pumpuje benzín od pulsace tlaku v sání
>> motoru?
>> Nemáte někdo odkaz na vysvětlující názorný obrázek?
>> Dík
>> Lubor
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
>> Hw-list@list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
>>
>>
>>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
Další informace o konferenci Hw-list