Poskozena akumulatorova baterie

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Úterý Duben 28 04:17:13 CEST 2009

Dobre ranko,

    dekuji za vsechny rady. Neco zkusim, ale nevim. Snad se nebude
dobijec moc zlobit, kdyz mu odpojim baterii, protoze vypnout zarizeni
neni jednoduse mozne (nebo spise je dosti obtizne to pak vsechno
zapnout...). Merit napeti kazdeho clanku nejde, protoze nejsou vyvedene
ven. Ta baterie silne pripomina startovaci baterii z auta.

    Da se zkratovanemu clanku nejak pomoci? Asi ne, ze ano?

					Saša K. Svobodová