frekvencny menic Sinamics

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pondělí Duben 27 19:37:39 CEST 2009

Konkretne s touto radou Sinamics som zatial neprisiel do styku, ale podla
skusensti s inymi typmi, napr. Micromaster a pod. sa pokusim dat par tipov.
Na zmenu niektorych parametrov je potrebne si nastavit prislusnu uroven
pristupovych prav, obvykle je to medzi prvymi parametrami, v prvej desiatke.
Niekedy byvaju samostatne limity pre max. frekvenciu a zvlast max.
frekvencia zodpovedajuca max. hodnote analogoveho vstupu.

Co sa tyka problemu s rozbehom s dlhou nabehovou rampou to vobec nechapem,
malo by to predsa byt prave opacne: problem rozbehnut pri nastavenej kratkej
rampe.
Momentova charakteristika ( zavislost priebehu U/f ) je tiez nastavitelna,
ale prednastavene hodnoty bezne vyhovuju a malo by to ist aj tak.
Moznost pripojenia snimac otacok k menicu vo vseobecnosti je, ale v
zakladnom prevedeni nemavaju na to vstup, obvykle na to treba pripojit
nejaky rozsirovaci modul. Zial neviem presne, ako to ma tento model, este
som ho nemal v rukach a neviem dat zatial konkretnejsie rady.

Lubo Mlynarcik

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@orange.fr>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, April 27, 2009 5:51 PM
Subject: frekvencny menic Sinamics

zdravim,
na zaklade doporuceni som kupil ten menic Sinamics, vykon 1.1kW. Vyzera
velmi dobre, uz je zapojeny, ale mal by som k tomu par otazok.
Niektore parametre nejdu editovat, napriklad je tam prednastaveny z
vyroby nejaky motor Siemens 1.1kW so vsetkymi parametrami a nejdu mi
zmenit na moj motor.
Niektore parametre idu zmenit - napriklad maximalna frekvencia na 70Hz -
ale realna frekvencia ide len do 50Hz (potenciometer na analogovom
vstupe maximum).
Ked ma motor k sebe pripojenu dost zotrvacnu zataz ma niekedy problem sa
rozbehnut. Kym tam bola nastavena nabehova rampa na 10, resp. 5 sekund
tak sa nerozbehol vobec, ked som to skratil na 2 a 1 sekundu tak sa
niekedy rozbehol. Vyzera ako keby bol ten menic 'makky' ale verim ze sa
tam da niekde nastavit momentova charaktetristika. Je to tak?
Da sa k nemu pripojit snimac otacok aby som mohol vytvorit spatnovazobny
regulator?
Dik za nakopnutie,
b.