frekvencny menic Sinamics

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Duben 27 19:17:07 CEST 2009

Aha - no to snimani teda netusim, ale nejak nevim kam by se to
pripojilo. Mam pocit ze tam na to zadny vstup neni. Nicmene nemely by
otacky +- odpovidat nastavene frekvenci? Sice je to asynchronak, ale v
realu to musi odpovidat.
Pokud pomyslis na nejake servo tak to urcite ne za ty prachy.

Radek Vicek