frekvencny menic Sinamics

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Duben 27 18:56:30 CEST 2009

Zdravim,

bez toho ze zmenis ty parametry to nema smysl ani zkouset - to se nemuze
tocit spravne natoz nejak rozumne rozbihat.

Je tam nejaky wizard na rychle nastaveni, kde se jen opisou stitkove
hodnoty motoru a on si vsechno dopocita. Je to v hlavni sade parametru.
Tech urovni menu je tam nekolik a musi se nejakym parametrem odemknout
aby jsi mohl nastavit i ty vetsi speky.

Zacal bych tim wizardem na nastaveni motoru, ktery je nekde hned na
zacatku v manualu. Pokud neuspejes sam tak se pak vecer kouknu - ted
jsem prijel domu.

Radek Vicek