kamerovy system

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Neděle Duben 26 17:33:55 CEST 2009

No jestli si pisete jen s panem doktorem, nebylo by jednodussi psat si
soukrome? Priznam se, ze nejmene polovinu vasi vzajemne komunikace taky
nechapu.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Andrej Jancura" <hw_aj@zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, April 26, 2009 5:21 PM
Subject: Re: kamerovy system

Pozri, myslim si, ze pan doktor pochopil, ci si pochopil aj Ty je mi fuk.
Rozoberat technicku stranku veci nemienim. Poviem Ti len tolko, ze vsetko
bude na rozdiel od toho blba, legalne v ramci sucasneho pravneho stavu. Ale
ako som uz naznacil, radsej budem trpiet cely zivot primitivizmus blbov v
okoli ako Ti to vysvetlovat a dokazovat...

A.