Re: Zesilovač k PC

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Neděle Duben 26 11:09:16 CEST 2009

Dobrý den,

Otázka brumu není dána jen návrhem zesilovače a vhodným vedením země a
signálových cest na jeho DPS, ale i obvodů napájení kde záleží na filtrační
kapacitě, stejně jako vhodného transformátoru a jeho případné orientace vůči
zesilovači. Stejně tak je nutno myslet na vhodné propojení zemí, zvláště u
počítače to může být problém. Někdo například doporučuje oddělovací
transformátorek na vstupu zesilovače, či obdobná oddělovací optočlen. Takže
je to i otázka toho jestli je zesilovač ve třídě bezpečnosti I nebo II.
Zkuste pro začátek zesilovač i počítač napájet ze stejné zásuvky.

Celkově se tedy experimentování s minimalizací brumu nevyhnete a jde o to
jestli chcete získat nové zkušenosti nebo jen dobrý poslech.

(moc jsem vám nepomohl ale snad vás to nasměruje dále)

Zdeněk