Zesilovač k PC

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Neděle Duben 26 10:13:06 CEST 2009

Chtěl bych si k PC postavit audio zesilovač, ale moc v tom nevyznám, tak
bych rád požádal zdejší "experty" o radu.

Jako vstup bude sloužit zvuková karta v PC nebo line-in třeba z MP3
přehrávače.
Výstup bych chtěl na dva přední reproduktory (momentálně mám 10W -
takové ty klasické velké dřevěné, co bývaly u starých rádií, ale chtěl
bych nějakou výkonovou rezervu), dále na basák (ten ještě nemám) a možná
zadní repráčky. Prostě klasické 5+1 nebo 4+1.

Samotný zesilík by měl mít nějaké slušnější parametry a hlavně ŽÁDNÝ
BRUM. Konstrukcí vyhovujícím mým požadavkům je na internetu nebo v Amaru
jako maku, ale mě by spíš zajímalo, jestli nemáte někdo nějakou
ověřenou, která bude fungovat opravdu na "první zapojení". Nebo jestli
raději něco koupit? Nehodlám ohlušovat sousedy a nejsem nějaký extrémní
audiofil, ale to co mám teď celkem brumí a navíc každý elektrotechnik si
prý musí postavit vlastní audio zesilovač.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |