OT ked uz aj tak nie je o com, tak preco nie ponadavat na norskych stud... inzinierov?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Duben 26 01:12:12 CEST 2009

On Sat, 25 Apr 2009 23:32:35 +0200
Zdeněk lada <zdenek023ster@gmail.com> wrote:

> Ale zdá se mi že chyba je u vás v před děličce - ačkoli bitů je stejně,
> nemají stejný dělící poměr u Atmega 128 jako u  Atmega8.
>
> U Atmega 128 to jde (bity registru TCCR0)
> bez hodin-
> bez děličky-
> dělení 8 -
> dělení 32-
> dělení 64-
> dělení 128-
> dělení 256-
> dělení 1024-
>
> U Atmega 8 to jde (bity registru TCCR0)
> bez hodin-
> bez děličky-
> [...]

Bingo.
Kedze ATM8 a ATM128 mali nechcene inu predstavu o timeoute v patologickej situacii, ked tato nastala, nedoslo ku zelanemu "znovunakopnutiu"... Pochopitelne, zbezne testovanie nevytvorilo dostatocne mnozstvo patologickych situacii, aby sa toto prejavilo; a pochopitelne sa to prejavilo presne vtedy, ked sa ladila ina, pomerne zlozita cast programu, ktora bola nasledne obvinena zo sposobenej chyby, a v nej aj bola chyba intenzivne hladana...

No nic, zasa som sa raz zhovadil, ale snad to niekomu pomoze.

wek