OT: Kde jste?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Duben 25 20:59:05 CEST 2009

> Kde jste dneska vsichni?
>
> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Zdravím,
  a já byl pro změnu s dětmi na Robotickém dni. Menší 2 děti nevyčkaly do konce
a vydaly se domů, ale já s nejstarším jsme vydrželi a stálo to za to. Felbot
vyhrál, sice dosti těsně a nebýt diskvalifikace soupeře v posledním kole
z důvodu kolize, bylo by to ještě napínavější, ale myslím, že to bylo pěkné.
Oproti loňsku jsme se shodli, že algoritmy některých robotů už byly docela
propracované, rozhodně lepší než loni. Asi to bylo i díky lepšímu zadání a
tomu, že se vždy před zahájením losovalo náhodné umístění prvků na stole.
Každopádně, ačkoliv bylo venku opravdu hezky, tohle byl docela hezky a zajímavě
strávený den.
  S pozdravem Pavel Troller