IS0 1O918-1

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pátek Duben 24 22:34:04 CEST 2009

Jisteze by asi pomohly, ale nechce se mi to vystouravat ze stovek radku
Ceckoveho kodu, kdyz v norme je to v jedinem vzorci, ktery defakto tak jak je
napsany opisu do Mathematicy (respektive jsou tam konkretne tri vzorecky
FDCT, IDCT a jedna pomocna funkce).
Hlavni je, ze v tuto chvili uz "komprimuju a dekomprimuju" bezeztratove, cili
DCT funguje obema smery. :-)
Ted me uz ceka jen kvantizace a entropicke kodovani, ale to uz je jen hrani
si s cisilky v matici.

Jakub Serych