Nove PICy

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Duben 24 19:04:47 CEST 2009

Jiri, predstav si, to co mam v plane a v hlave som este nikde nenasiel, ale
necham sa presvedcit, ze to tak (nie) je...

Inak, co sa tyka tych novych PIC. Je to "pozliepanec" PIC16 a PIC18, ktory
sa bude asi vyrabat lacnejsie ako hocijaky starsi PIC. Ja osobne sa tesim,
32kb flash a 4kb ram je fajn. Index navyse tiez, a hlavne
stack-under/overflow s resetom. Aj ked to z pohladu PicC znamena len asi 64
usetrenych instrukcii... Inak si myslim, ze to je naklonovana HC08 a jej
derivaty. Stack sa da totiz emulovat tym indexom navyse.

A.

----- Original Message -----
From: "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, April 24, 2009 9:15 AM
Subject: Re: Nove PICy

Je to jednoduche, nekdo to koupi a koupi se toho celkem tolik, ze se to
vyplati. A velka firma vetsinou dobre vi predem (mala by mela taky,
ale...), co kdo koupi a nebo uz na to ma rovnou objednavku ;). Takze je
uplne zbytecne se u takove uvahy "proc" zabyvat primo technickou
strankou veci, vyrabi se to, co se da prodat a kdyz se to da prodat,
nejspis to nekdo do neceho umi pouzit a kdyz to do neceho nekdo umi
pouzit, pak takovych nejspis bude vic. Zkuste neco noveho vymyslet,
vzdycky zjistite (pral bych Vam, aby ne), ze na svete je Vam podobnych
lidi, se stejnym napadem, vzdycky vic ;).

--
Jiri Bezstarosti