OT:VYRESENO-Acer TravelMate 2413LCi - prepnuti na externi monitor

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Pátek Duben 24 16:15:36 CEST 2009

Jeste jednu vsem dekuji za podnetne navrhy a napady.
Nakonec to dopadlo dobre, notebook funguje i s puvodni licenci
a s puvodnimi ovladaci XP.

Podarilo se to takto:
Zkusil jsem z instalacniho CD windows XP udelat opravnou instalaci
(tj. ENTERem potvrdit instalaci, F8 potvrdit souhlas s podminkami,
klavesou "R" spustit opravnou instalaci).
Instalace probehla a pak se me to ptalo na nekolik otazek (jako zapnout
firewall?, registrovat se?, pripojit se k siti s MSN ? atd.). Odpovidal
jsem
bez mysi a psal jsem si klavesy, pomoci kterych se dalo postupovat dal.
Nakonec se spustila Okna a tam jsem si vyzkousel, jak se prepinaji
monitory.
Zjistil jsem, ze jedno zmacknuti Fn-F5 nedela nic, jen se zobrazi
aktualni stav.
Dve rychla zmacknuti prepnou na druhy rezim (v tomto pripade oba
monitory) a tri
rychla zmacknuti prepnou na treti rezim v poradi (kyzeny externi monitor).
Ctyri rychla zmacknuti je jako jedno atd.

Nicmene chtel jsem se prece jen pokusit vratit se k predinstalovanym Oknum
vcetne vsech potrebnych ovladacu.
Proto jsem opet udelal D2D Acer recovery a jakmile jsem uslysel tu hudbu,
pokousel jsem se aplikovat ziskane klavesove zkratky. Ukazalo se, ze je
to nejak
jinak, protoze to nefungovalo. Nicmene uz jsem vedel, co se asi ode mne
chce
a tak jsem zkousel metodou pokus - omyl, az se to povedlo a okna se
spustila
(poznal jsem podle znelky). Nyni se jiz dalo prepnout na externi monitor !!!

--
Lubos Ruckl