IS0 1O918-1

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pátek Duben 24 13:34:30 CEST 2009

DD,
nemel byste prosim nekdo IS0/lEC 1O918-1 (trochu jsem to zmrsil, abych ztizil
vyhledavacum) nebo nemate zkusenost, kde (na ktere P2P siti)takove ovoce
roste? Jde o standard popisujici JPEG.

Pracuji na interaktivni ukazce JPEG komprese pro nase studenty psane v
Mathematice, a proto se mi rozhodne nechce davat cca $100 za oficialni nakup
tehle normy. Zhruba pulka uz mi toho funguje, jen nikde nemuzu najit popis
inverzni DCT, ktera se pouziva v dekoderu, a par nejakych dalsich dat
(zejmena kvantizacni matice).

Predem diky a pripadnou pomoc posilejte prosim radeji na privatni mail

Jakub Serych