OT:Acer TravelMate 2413LCi - prepnuti na externi monitor

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Pátek Duben 24 11:42:02 CEST 2009

Dekuji vsem, kteri se snazi pomoci.
Jak se zda, problem je trochu vetsi.
Kdyz pri startu volim nouzovy rezim, objevi se posleze okno, ve kterem
je napsano:
"System neni uplne nainstalovan. Zopakujte instalaci." a po potvrzeni dojde
k restartu.
Je to zrejme tim, ze jsme (zrejme neuvazene) provedli recovery ze skryte
oblasti disku.
Ja jsem se bohuzel domnival, ze stav, do ktereho se dostanu po recovery,
je funkcni system.
Jenze jak se zda, tak neni.
Pokud necham probehnout normalni start, nastane chvile, kdy se ozyva
ticha melodie.
Notebook na neco ceka, ale ja nevidim na co.
Nepamatujete si prosim nekdo, co se stane v Aceru po D2D recovery
(Alt-F10) ?
Zrejme jeste musi dobehnout nejaka instalace a ocekavaji se nejake
vstupy od uzivatele.

--

Lubos Ruckl