OT:Acer TravelMate 2413LCi - prepnuti na externi monitor

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Duben 24 11:23:45 CEST 2009

2009/4/24 Luboš Rückl <lubos.ruckl@quick.cz>:
> Prosim o radu, jak to zprovoznit. Cini to na mne dojem, ze to prepinani
> probiha
> jen pri bezicich Windowsech. Jenze ty nebezi ...
> Pokud tomu tak je, pak je tu otazka, co se v tech Windowsech pri tom
> prepnuti
> stane. Napriklad nejaka zmena v registrech ?
> Pokud by tomu tak bylo, pak by snad bylo mozne nejakym editorem registru
> tu zmenu udelat.

Jak to vypadá při zapnutí nouzového režimu? Pokud se přes něj
dostanete do Windows, tak bych pak odinstaloval ovladače grafiky, pak
restart a Windows by si měly nahrát svůj ovladač.

Pavel Kadečka.