Nove PICy

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Duben 24 09:57:07 CEST 2009

Lenze megabyte SRAM nezaplatite; a DRAM sa s beznou logikou zle integruje (je to trocha odlisne optimalizovana technologia, ktora sa neda efektivne vyrabat v takych "malych" mnozstvach, v akych sa vyrabaju jednocipy).

Tych 32kB SRAM je plochou zhruba ekvivalent 128kB FLASH a zhruba celeho jadra. Plusminus autobus.

wek